• 54 metroko luzera duen danimarkako ontzi ikusgarri hau Museoko kaian porturatuko da irailaren 6an, asteartea, 10:00etan, eta 9an abiatuko da, 10:00etan.
  • Egungo eskola-ontzia doan bisitatu ahal izango da irailaren 6an, 7an eta 8an, 15:00etatik 17:00etara eta 18:00etatik 20:00etara.

Bilbao, 2022ko irailaren 2a. – Astearte honetan, irailaren 6an, 10:00ak aldera, Georg Stage eskola-ontzia lehorreratuko da Itsasmuseum Bilbaon, 1934. urteko fragata daniar hau gure hirira datorren den lehen aldia da.

Nahi duten pertsonek esperientzia paregabea bizi ahal izango dute, irailaren 6, 7 eta 8an,15:00etatik 17:00etara eta 18:00etatik 20:00etara, 54 metroko luzera eta 8,4 metroko zabalera duen ontzi ikusgarri honetan igota. Sarrera doakoa izango da.

Interes kultural handiko hirugarren ontzia da uda honetan bisitatzen gaituena, ekainean Galeón Andalucía eta uztailean Shtamdart bisitatu ondoren. Horiek guztiak Itsasmuseumeko Belaontzi Handien Programaren barruan daude. Programa horrek, hasieratik, 70 itsasontzi historiko edo interes sozialeko handi baino gehiago erakarri ditu Carola Garabiaren aurrean dagoen museoaren kaira, eta aukera ezin hobea eskaintzen du Bilboko erdigunean esperientzia paregabeaz gozatzeko.

Tripulazioa irailaren 10ean, larunbata, abiatuko da berriro, 10: 00etan nabigazio formakuntzarekin jarraitzeko.

Georg Stage-ren historia

Ontzia Frederikshavn Shipyardeko (Danimarka) ontzioletatik atera zen 1934an. Lehenengo “Georg Stage” ontzia 1882an uretaratu zuten, eta itsasgizon gazteak irakasteko bakarrik erabiltzen zen lehenengo itsasontzietako bat bihurtu zen. Antza denez, Frederick Stage armadore daniarrak eta bere emazteak belaontzi hau eraikiarazi zuten Georg 22 urteko semearen omenez. Horrela, proiektu filantropiko bati ekin zioten, beren semeak bezala itsasoa maite zuten gazteei laguntzeko.

Informazio gehiagorako kontaktua:
Komunika@itsasmuseum.eus