Zinema: Hondar 2050 + mahai-ingurua

Urriaren 19an, asteazkena, Hondar 2050 proiektatuko da (Cesare Maglioni, 2018). Proiekzioaren ondoren, mahai-inguru bat egongo da filmeko eta kirol munduko pertsona ospetsuekin.

Hondar 2050 + mahai-ingurua
Zinema

Itsasmuseum

19/10/2022

19:00 - 21:00 h.

Doan

Hizkuntza: euskera eta gaztelania
Sarrera librea erreserba barik

Ingurugiroa eta bereziki, itsas ingurunea babestearen aldeko apustuan, Itsasmuseumek jasangarritasunari heltzen dioten filmen proiekzioa proposatzen du ekonomiaren, gizartearen eta ingurumenaren ikuspegitik, itsasoari lotutako filmekin.

Sinopsia: Carlosi, euskal artista plastiko bati, bere hondartzan surf egitea gustatzen zaio. Uretatik ateratzen denean, arroken artean aurkitzen dituen plastikozko zabor zati batzuk biltzeko aprobetxatzen du, eta bere tailerrera eramaten ditu. Egun batean konturatzen da adin eta jatorri desberdineko zabor asko pilatu duela, eta hondartzan bertan amaitzeko ezaugarri komuna duela. Pixkanaka, Karlos bere kontzientzia handitzen hasten da, eta material horiek ozeanora zergatik eta nola iristen diren ikertzen hasten da.

Beste jarduera batzuk

Eman izena