Emakume aitzindariak: Selma Huxleyren kasua

Itsasmuseum

07/03/2024

19:00 - 20:00 h.

Doakoa, ez da beharrezkoa izena ematea

Euskal kostaldeko museoen hilabetearen barruan, Emakumearen Nazioarteko Eguna dela eta, bezperan, martxoaren 7an, Itsasmuseumek emakume aitzindariei buruzko mahai-inguru bat antolatu du, Selma Huxleyren bizitza eta lan liluragarriak ardatz hartuta.

• Michael Barkham, Geografian doktorea Cambridge-eko Unibertsitatean eta Selma Huxley-ren semea.
  • Jaio de la Puerta, Historia Ekonomikoan doktorea Euskal Herriko Unibertsitatean eta itsas eta portu-gaietan aditua.
  • Itxaso Diaz, Arte Ederretan lizentziatua UPV/EHUn, zinemagilea eta ikus-entzunezko komisarioa.

Ez da beharrezkoa izena ematea.

Eman izena
newsletterraren.